Friday, July 1, 2011

Hobi Baru

Korang tak payah tanya la apa hobi Cik Seri ni, memang tak de yang konsisten nyer
Sesuka hati dia je yang penting happy...hik

Dulu saya suka shopping kain pasang, ada je kain yang saya nak beli
Kamdar, Nagoya, Jakel, Gulatis, Euromoda
semua dah pernah masuk dah...dah shopping dah
Hishhh bahaya hobi ni, mengganggu ketebalan dompet

Pastu saya menjahit pulak, ni kira kemahiran semulajadi la kot
tinggal lagi nak dengan tak nak menjahit je...huhu
tapi bila datang mood  tu...huiii semua saya nak jahit
siap pergi kelas menjahit lagi tau
Buku-buku jahitan tak yah cakap la, semua saya ada
mesin jahit?....mesin jahit industri lagi ko + mesin jahit tepi....tak hingat sungguh
bukan beria sangat pun amik tempahan, ikut suka je

Agak-agak dah kurang sikit mood menjahit tukar hobi lagi
Memasak la pulak
Satu hari satu resepi baru...hehehe
itu time mood memasak kat level paling tinggi la
majalah masakan yang memang saya langgan tetiap bulan...Majalah Rasa
Biasanya masak yang simple2 je

Kadang-kadang tukar lak hobi meng onlinekan diri pulak
Habis la semua cerita online saya layan
Facebook ngan twitter layan sekali la
Anak bujang la paling happy sebab buleh tengok kartun
mama tak kacau...hehehe

Apa lagi?....hobi make over rumah
Habis saya tukar-tukar kedudukan perabot ngan hiasan rumah..hik
sekali sekala je..tak larat la....penat..:p

Yang terbaru ni...Layan Novel
Membaca dah kira hobi semulajadi la
Majalah, artikel, novel, komik, semua saya baca
koleksi benda2 tu semua memang banyak
satu almari tu khas untuk koleksi buku n majalah-majalah saya je...hehe
Sekarang banyak ni senarai novel yang saya nak baca
lagi-lagi bila dah join geng-geng peminat novel kat blog Penulisan2u
ada hati nak tulis novel pulak....hehe berangan!!
Nanti saya buat n3 novel2 yang saya baca ye

Lepas ni tak tau apa pulak hobi saya, biasanya yang sama kat atas tu je
pusing...pusing...pusing.... hattt tu la jugak

______________________________________________
hehehe...ni namanya tak tau nak update apa.
n3 merapu....:p

No comments:

Post a Comment