Monday, December 20, 2010

Bakul bayi

Yey!!! Dapat anak buah baru, 12/11/10 ari tu, cantikkan birthday baby ni, Baby Qaid namanya.... Alhamdulillah...
so atas ke keterujaan dapat anak buah baru, makcik dia ni pun teruja gak nak jahit sesuatu untuk baby.

bakul ni bakul hero kecik sorang tu dulu, duk dalam kerete je tak de la nak angkat2 baby guna bakul tu, cuma senang nak letak baby dlm kerete masa nak hantar gi nursery,masa perjalanan jauh, takde la letih nak pegang...kesan tindak balas matahari so cover dia dah tukar la kaler nya...untuk baby ni saya jahit kan cover baru guna kain cotton.

dah nama nya cover kan so serkup kan aje, buat lubang tu untuk bahagian tangkai, bahagian bawah nya saya guna tali je...jerutkan aje, senang n kemas.

ni final product..bakul bayi dengan tilam nyer sekali...simple je takde renda2 pun, kat bahagian tangkai tu saya guna snap button nak bagi melekat.


makcik sorang ni bagi bakul bayi bukan apa sebab tau diorang ni selalu jalan jauh..hehehe...nanti baby dah pandai duduk umi gan abah dia kena guna car seat tau.

3 comments:

  1. salam.creative ye akk..boleh order 1 x?hehehe

    ReplyDelete
  2. saya dah tempah jahit camtu boleh? kain sendiri ( irda1701@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. ekh salah ayat... kalau saya nak tempah jahit boleh?

    ReplyDelete