Monday, May 9, 2011

Episod 3 : Kerana Awan Dania

Kerana Awan Dania saya jadi peminat artis....hah boleh gitu?...bolehhhhh apa salahnya...hahahaha tanya sendiri jawap sendiri kekdahnya ye...:p

Artis mana? sapa lagi jadi peminat cik Dania la..Yup kerana AD saya minat pada SCHA AL-YAHYA, sblm ni tau la dia tu pelakon tapi tak de la pulak nak follow drama2 dia...n now bila dah minat saya tonton la drama/filem dia...antara yang saya suka

Drama K.I.T.A - best sangat drama persahabatan ni walaupun x puas hati sikit la ngan ending tapi tetap best!!
Drama LEMAS DALAM CINTA - citer ni kelakar n sweet sangat (scha&fahrin)
Drama LUNA FANTASIKU - First time tengok scha belakon pakai baju pengantin, cantik! n part paling suka masa Sara curang ngan Midus..hahaha (scha&sahee shamsudin&shah jazle)
Filem PAPADOM, EVOLUSI KL DRIFF 2,HISTERIA
Drama PREBET JAMILAH, NAIK HANTU, BELLA...banyak lagi la..hehe
Pas tu tak sabar nak tunggu tayangan..filem AWAN DANIA THE MOVIE, AKU BUKAN TOMBOY, LIBAS, PAPADOM 2, DIMENSI CINTA (Tah keluar tak tidak filem ni). Drama MIMI MENCARI CINTA n DUNIA KITA...:p

ok ok sambung pasal AD lagi
Sebab watak Benjy dalam AD la tak pasal-pasal saya boleh tengok drama/filem si JEHAN MISKIN...boleh tu saya tengok citer Nasik kosong ikan masin ngan Filem CUN...sblm ni tak minat pun mamat ni, kenapa ek? sebab saya tak suka kot dia suka tunjuk2 body kental2 dia tu..Tapi kan dalam AD ok pulak...hahaha....apa pun buat masa sekarang belum sampai tahap jadi peminat kipas mati la kat mamat ni.

Sapa lagi ek??...hah saya minat gak kat AWAL ASHAARI...erkkk awal ada dlm AD ke? Tak do laaa tapi dah katanya kesinambungan kan, alang2 dah minat Scha minat la sekali ngan Awal...hehehe...baru lepas tengok drama dia CINDERELLA BLUES (awal&sariyanti)-memang best n comel sangat citer tu

Haaaaaaa jangan kata saya dok layan drama2/filem2 ni macam saya ni tak de kerja pulak..saya tetap pekerja yang produktif...ceeeewah...tu aktiviti mengisi masa lapang mengelakkan diri dari gi shopping n perabih duit...hik

wokeh bubbye...nanti sambung lagi saya nak citer pasal resepi Nia...hahaha

No comments:

Post a Comment