Sunday, January 9, 2011

Ayam oh Ayam

Dua tiga hari ni entah kenapa hati saya rasa tak tenang terutama bila teringat pasal ayam...kenapa erk?

anak bujang...ye anak bujang saya tu la, kalu buleh tiap kali makan nasi mesti lauk ayam...lauk lain tak sedap kata nya....hari-hari ayam...pagi petang malam...ayam ayam ayam.

risau gak hati ni sbb saya memang tau ayam yg saya beli tu memang ayam yg dah kena suntik2 hormon bagai tu kan....smlm gigih la saya mencari info pasal ayam organik pulak...mana lagi cari kat en.google la....terus terang saya memang tak pernah makan ayam organik...huhu

cari punya cari saya jumpa pasal ayam HPA & ayam Az-zain, pastu saya cuba tanya kengkawan pasal 2 jenis ayam ni..oh rupa2nya diorg memang dah lama tukar guna ayam2 ni, saya je yang ketinggalan (entah la kurang peka kot.. huhu)

InsyaAllah hari ni nak pergi kedai2 ni, bukannya jauh pun cuma saya je yg tak pernah nak singgah kedai2 tu...harap2 lepas ni hati saya tenang sikit tiap kali nak suap ayam kat anak bujang tu...hehehe...ala untuk saya dan keluarga jugak...:D

salam

No comments:

Post a Comment