Saturday, January 29, 2011

Release Tension

Huh penat seharian mengecat rumah maya ku ini..sekarang dah kaler hijauuuuu..eheh....dalam pada hati tengah berkecamuk ni rasanya hijau buleh mendamaikan ye dak..

Khabar tak dijangka yang baru terjadi betul2 buat saya stress...bukan sedikit bebanannya..huhu..selalu kalau saya tension2 apa yang saya buat

SHOPPING!!!!!....yeah best terapi ni, window shopping pun tak pe... tapi saya kalu pergi shopping waktu tengah tension saya akan jadi luar kawalan, saya akan beli apa sahaja tanpa pikir dua tiga empat lima kali...huh bahaya sungguh... kali ni saya takut nak pegi mana-mana...selamat sikit not-not kaler merah biru tu kan...:)

MENJAHIT!!!!...terapi yang ni pun saya suka, menjahit akan buat saya leka berjam-jam mengadap mesin2 kesayangan ku itu ...(hehehe macam banyak sangat mesin nyer padahal mesin jahit & mesin jahit tepi je...hik).. Tapi kali ni saya rasa malas la pulak nak membelai mesin2 tu. lagi-lagi kalu jadi kisah tetas jahit tetas semula....bikin lagi tension pulak nanti

MAKAN!!!!!!!....hah yang ni la terapi paling best..kalau tension makan makan makan je la kerja saya, tak tau part mana yang akan release tension tu....tapi demi misi menyelamatkan not berkaler2 tu kut terpergi pulak tempat makan yang ada lima ke tujuh bintang tu kan, kali ni saya cuba macam-macam resepi n masak kat umah...best rupanya main masak-masak ni...hehehe

Sekadar release tension je la...bukan jalan penyelesaian...huhuhu

No comments:

Post a Comment