Saturday, July 9, 2011

Operasi BERSIH

Dalam 2 minggu ni kalut betul la dengan BERSIH ni
Tutup jalan sana tutup jalan sini
Road block dimana-mana
Surat pekeliling lagi kesemua agensi kerajaan
Mak aiiii pakai baju kuning pun tak boleh
sebab katanya hari ni 9/7/2011 ada perhimpunan BERSIH kat Stadium Merdeka nuuuuu ha

ehhhh jap jap.....BERSIH tu apa???
Entah saya pun tak tau....akakaka
maleh den nak amik tau...tak menguntungkan
yang saya tau tu antara permainan politik.....lagi la aku tak mo tau..
Tapi kalau agenda BERSIH ni nak tarik perhatian kerajaan, nak alihkan tumpuan kerajaan
Kira diorang berjaya la kan......Kalut sungguh

Hari ni malas la nak kuar umah
lagi-lagi kalu agenda nak menghala ke Kuala Lumpur....lupakan je la..Tak payah carik pasal
Gerenti jem merata-rata....huhu

So hari ni saya buat operasi BERSIH saya sendiri...mari membersihkan rumah....hehehe
Jom sapu rumah
Jom vakum lantai
Jom sental semua bilik air
Jom cabut rumput kat laman depan
Jom basuh kain
Jom tukar semua sarung kusyen n langsir
Jom hantar langsir n sarung kusyen kotor ke dobi......ahahaha

Lagi berfaedah kan....Jom la join saya, wat kat umah masing-masing...;p

Selamat menyental (wish pada diri sendiri ni...hik)


...

No comments:

Post a Comment