Friday, June 3, 2011

Awan Dania vs Nora Elena

DUA-DUA SAYA SUKA
Benjy & Seth..Bos-bos n orang-orang kaya ni kalau tengah bercinta tak ingat kerja ek...hahaha
Segalanya untuk si dia yang tercinta




BENJY & DANIA
Benjy, Suka kesungguhannya...
segala-galanya untuk Dania
Tak gentar cabaran, tak kisah persaingan
Gila cool mamat ni walaupun tahu buah hati nak kena try dengan orang lain
bukan sorang tapi 3 orang..
Ehsan, Akmal, Iman
"Saya tak kisah sebab Kisah kita antara saya dengan awak"
pehhhhhh....sabar giler...
(Ada lagi ke orang macam ni kat dunia realiti?)
paling suka cara Benjy melayan kerenah Dania
macam tak tau nak marah je si Benjy ni tau.
"sebab saya terlalu cintakan awak Dania"
Dania, Siapa yang tak suka dengan Dania? (mama Benjy je la kot)
Keletahnya, manjanya, friendly, baik hati, cantik...semua orang suka, semua orang sayang
Hatinya milik Benjy, cintanya teruji, Nia nak restu orang tua
Akhirnya Nia n Benjy dapat jugak restu tu kan...
Happy Ending......hehehe




SETH TAN & NORA ELENA
Seth, kagum dengan kesabaran dan pengorbanannya
Segalanya untuk Nora
Walaupun tau hati Nora bukan untuknya
Ni sorang lagi...tak tau nak marah
Melembutkan hati Nora dengan penuh romantik
aduhhhhh...
ramai terjatuh cinta dengan Seth..hehehe
"Awak lah pelangi saya Nora Elena bt Nordin"
"Sebab saya sangat cintakan awak Nora Elena"
Nora, hatinya milik Eid tapi cintanya diragui
Hidupnya tercalar kisah penuh duga
Jadi isteri Seth kerana keputusan keluarga
Yvone pulak jadi penghalang
Tapi dek penangan cinta Seth
Keras-keras kerak nasi akhirnya lembut juga
Hidup dihiasi bunga-bunga ceria
Happy Ending....hehehehe

No comments:

Post a Comment