Thursday, June 2, 2011

SCHA ALYAHYA.....She makes me happy

Apa perasaan korang bila buka facebook tak de langsung notification?..sedih? tak de perasaan?...
Apa pulak perasaan korang bila bukak2 ada notification dari
seseorang yang tak dijangka + seseorang yang kita sayang


Kau adoooo?...hehehe
terpaku sekejap
walaupun Scha cuma 'like' pada komen saya
she makes me smile, she makes me happy
so,
kalau orang kata Scha tak baca komen2 kat facebook-SALAH
kalau orang sibuk kata Scha tak reply komen punnnn-SALAH
(komen saya tu kat tengah2 dalam beratus2 komen yang ada tau)

ada lagiiiiii

Hari yang sama jugak,
Mungkin hari bertuah saya
2 tweet yang saya saja2 hantar untuk Scha..dua-dua Scha reply...weeehooo
tapi yang ni tak de gambar ye..P&C katanya....hik
seingat saya, saya pernah tweet Scha 6 kali je & 4 daripadanya Scha reply...jeles tak? heeee

kenapa saya gembira sangat?

Sebab masa tu saya tengah sedih...sedih sangat-sangat
Kalau saya sedih saya tak suka jumpa orang yang saya kenal
Saya lebih suka jumpa kawan2 yang tak nampak
(kawan2 online ok)

so bila tiba-tiba
Scha reply my tweets
Scha 'like' my comments
Saya tersenyum
Dia betul2 buat saya gembira...Double happiness
'Kau hadir tika ku duka, dalam cahya dikau menjelma'...hehehe nyanyi lagu farhana sikit
(bukan senang ok nak dapat respon dari scha dengan peminat lebih sejuta tu)

Semoga Scha Alyahya sentiasa gembira dan bahagia
Doa saya sentiasa untuk orang yang buat saya gembira
walaupun dia tak tau pun dia dah buat saya betul2 gembira kala saya berduka

Kepada semua pengunjung blog ini pun saya doakan semoga kebahagiaan milik kita semua.
........Aminnnnnnnnnn.....

Love
Seri ILham




No comments:

Post a Comment